2009-07-18

Wekschel túra, Schneeberg túra, Hektor túra( Gesause).

Volt egy nagyon kemény túránk a Wekschelre esőben, hidegben, Szentpétertől-Szentpéterig. Tisztelet a csapat hölgy tagjának a Jucusnak, mert nagyon kemény volt az út.
A Márknál vannak fotók, de nem valami szuperek lehetnek, mert a viszonyok kemények voltak.
Az utóbbi idők legnehezebb túrája volt.

A pofátlan módon cserbenhagyott buli után (amiért itt is elnézést kérünk), öten indultunk a Scneebergre. Schneebergdörfből az Unter Herminasteigen, majd a fene tudja milyen steigen, (melybe a kötéldarab van bekötve) és az Ober Herminasteigen keresztül esőtöl félve értük el a gerincet, ahonnan gyors menekülő ütemben hagytuk el a hegyet.
Jó kis túra volt.

Gesause Ausztria egyik kicsi de kemény hegye.
Most sokadszor túráztunk itt, de ez csak egy családi túra volt.
A vízesés úton mentünk fel, de a fanyűvők elzárták a túrista utat, így egy úttalan úton (nyakig érő törpefenyves, 40 fok meleg, 100% páratartalommal, ágról ágra mint a madár) értünk a vízesés alá, onnan meg fölé. Ezután sátorhelyet kerestünk, és esőben sátraztunk. másnap ketté szakadtunk, és az időse a normál úton, fiatalja a hatoson megmászta a Hektort.
Este megint sátraztunk, és megint megáztunk, éjszaka telihold volt, és a szemembe világított. Másnap lejöttünk, a marha hosszú létrákon. A csúcsra vezető normál útat jól biztosították, most már mindenkinek ajánlható.

A képek a Jani fotoalbumban találhatóak.