2009-06-28

"Kell egy csapat!"

Kedves Robi!

Magam és az Alpokalja TE valamennyi tagja nevében köszönöm az elmúlt tíz évben az egyesületért, értünk végzett munkádat.
Én alig nyolc éve csatlakoztam hozzátok, amikor "csak" Erdélybe akartam eljutni, s ehhez kerestem társakat. Szind, Torda, Túri-hasadék... emlékezetes út maradt mind a mai napig, ahol nem csak útitársakat találtunk, hanem veled az élen egy nagyon jó csapatot, barátokat.
Kárpátalja, Dévény, Orsova és a Kárpátok koszorújának egyéb helyei, itthon az Alföld, a Bakony, a Mecsek, Vas és Zala útjai, de az csak töredéke volt az általad szervezett túráknak, amelyeken én részt vettem. Dolgoztál évente a teljesítménytúráink sikeréért, és azért, hogy jelzett utak vezessék a természet vándorait. Köszönjük!
A stafétát átvenni tőled nagy és nehéz feladat. A jó tanácsaidra, tapasztalatodra ezután is szükségünk lesz, s reméljük, hogy még sok remek túrát és nyári utazást találsz ki számunkra.
A megkezdett munkát pedig folytatjuk, mert "kell egy csapat"!!!

Nincsenek megjegyzések: